Обмін та повернення

 

Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей повинні бути збережені: комплектація, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцю в обмін чи повернення товару.

Забираючи товар із поштового відділення, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Після отримання посилки компанія не несе відповідальності за комплектацію посилки. Переконливе прохання перевіряти всі посилки в присутності співробітника кур'єрської служби або кур'єра.

Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту отримання товару.

Гарантійні повернення та обмін здійснюються за рахунок покупця в один бік. Сплата іншої сторони доставки залежить від причини поломки та після перевірки комплектації та стану товару.

Для подання заявки на обмін/повернення товару, напишіть нам у вайбер +38 097 534-70-30

 

Гарантія від магазину


Гарантія від магазину надається на певні види технічно складних товарів та може становити від 1 до 6 місяців з моменту покупки. Окремо термін гарантії написан на сторінці товару.

 

Магазин імпортує та продає продукцію, яка часто унікальна і не представлена в інших магазинах і найчастіше ввезені виробники, або бренди не мають офіційних представництв в Україні, тому гарантійне обслуговування виконується силами магазину та може становити до 45 робочих днів з моменту отримання товару на гарантійний ремонт та визначення чи підпадає він під гарантію. Магазин генерує електронні фіскальні чеки на свої товари, тому подати заявку на гарантію можете по телефону магазину, у нас в електронній базі є всі необхідні дані про вашу покупку.

 

Ми можемо відмовити вам у гарантійному обслуговуванні з наступних причин:

  • Якщо порушено збереженість пломб та/або стікерів.
  • Якщо є механічні чи термоелектричні ушкодження.
  • Якщо було порушено правила використання продукту.
  • Якщо виявлено сліди відкриття чи ремонту.
  • Якщо є сліди залиття рідиною або іншими речовинами, або потрапляння сторонніх тіл усередину пристрою.
  • При природному зносі товару.
  • При пошкодженнях, спричинених аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі.